Translate

sâmbătă, iulie 27

Uneltele de pe langa casa.

Indiferent ca santem legumicultori sau numai iubitori de flori , principala noastra contributie la intretinerea vietii vegetale este udatul. Acum furtunele de pe vremuri care aratau majoritatea ca si cele de la sudura oxiacetilenica au devenit scumpe ,iar procuratul"de la serviciu specific vremurilor trecute e bine ca a disparut.
-Avem insa o oferta destul de larga din partea magazinelor mari. Preturi pentru tote buzunarele , numai ca platim acum in primul rand pentru placerea de a le folosi si mai putin rezistenta sau aspectul care sant in cele mai multe cazuri rezonabile. Din experienta noastra de pana acum credem ca un singur lucru e important la un furtun. Sa nu se stranguleze la indoire !
Culoarea ,striatiile armaturii , ori scrisul vizibil al unei firme menit sa o promoveze si sa ne mangaie cumva orgoliul la fiecare folosire sant simple amanunte in comparatie cu corvoada folosirii unui furtun care opreste curgerea apei la fiecare indoire neglijenta a sa. De parca atentia noastra ar trebui sa fie la el si nu la flori sau legume.
-Eu sant unul dintre cei care au cedat la oferta de nerefuzat a magazinului Metro :"20m de furtun la numai 25 de lei" si nu am cumparat un singur val" ci doua ,40m,ca sa putem ajunge pana in fundul curtii. Il avem de mai bine de un an si nu l-am schimbat inca fiindca ne reaminteste intr-un mod jenant de faptul ca ofertele ,de tot felul,se fac numai la produsele care nu se vand din diverse motive si sant motivate de grija fata de bugetele noastre ci scaparea magazinuli de o marfa gen "piatra in casa".
In ceea ce priveste mufele rapide cred ca nu e cazul sa ne facem griji. La noi au functionat toate bine, indiferent ca le-am luat de la Practiker sau din pietele rusilor. Altfel sta treaba in privinta capetelor de udare care daca nu snt de buna calitate stropesc pe toate partile.
Problema furtunului am rezolvat-o momentan prin construirea unul suport [vezi foto],de pe care-l derulam fara bucle.

5 comentarii:

  1. cum reusiti sa cultivati flori prin curte si sa cresteti catei?
    Ai mei sapa tot si nu a rezistat nici o floare :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. plantezi unde nu se joacă cățeii... și ai mei mi-au mâncat fo 3/4 pomi proaspăt plantați, dar după ce am observat care e zona de joacă, nu am mai avut probleme

      Ștergere
  2. folosesc pistoale metalice (că le ronțăie cățeii!), care au clapetă de acționare la partea de deasupra, in loc de dedesubt - și care stă în poziție fără a fi ținută cu degetul - e mai odihnitor

    RăspundețiȘtergere
  3. Plantam , certam cainele , replantam..si in felul asta avem [cu ajutor]impresia ca ne pricepem la flori. De fapt singurele flori ce rezista sant cele cu bulb urat mirositor si frunza ascutita. Cainii nu sapa deloc in astfel de flori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am îngrădit fiecare pâlc de flori cu un gărduț de sarma sau cu pietre de carieră.In incintele astea nu au voie ,sunt certați. Când suntem acasă câinii respecta granițele astea ,când lipsim mai uită.

    RăspundețiȘtergere